Kategóriák
Termék címkék:
AARON HVG KIADÓI ZRT. SHAPIRO
FELHASZNÁLÓK - NEM VEVŐK
3.900 Ft
3.510 Ft
Kedvezmény: -10%

FELHASZNÁLÓK - NEM VEVŐK

3.900 Ft
3.510 Ft
Kedvezmény: -10%
Cikkszám: 164357
Kiadó: HVG KIADÓI ZRT.
Elérhetőség: Rendelhető
Egységár: 3.510,00 Ft/db
Ha még mindig úgy gondoljuk, „a vevő a király”, valószínűleg lemaradunk a versenyben. Napjainkban a növekedés mozgatórugói a felhasználók –akik a digitális média és technológia segítségével kommunikálnak a cégekkel. Aaron Shapiroa digitális marketinggel foglalkozó ügynökség, a HUGE vezérigazgatója kutatásai során behatóan tanulmányozta a Fortune1000 cégeit, és arra a megállapításra jutott, hogy a legsikeresebb vállalatok mindenekelőtt a felhasználókra és nem a vevőkre összpontosítanak. Nézzük meg a Facebookot és a Google-t!Már jóval azelőtt felépítették vállalkozásukat, hogy kitalálták volna, mit is akarnak eladni. Ez a felhasználó-központú vállalati szemlélet újraértelmezi a cégminden egyes tevékenységét, a szervezeti stratégiától és menedzsmenttől kezdve a termékfejlesztésen és marketingen át, egészen az értékesítésig és ügyfélszolgálatig.A szerző a digitális téren vezető vállalatok konkrét példáin keresztül mutatja be, mit kell tennünk ahhoz, hogy vállalkozásainkat, a digitális kor Kiadó: HVG KIADÓI ZRT..
Várható szállítás: 2025. május 06.

Leírás és Paraméterek

Ha még mindig úgy gondoljuk, „a vevő a király”, valószínűleg lemaradunk a versenyben. Napjainkban a növekedés mozgatórugói a felhasználók –akik a digitális média és technológia segítségével kommunikálnak a cégekkel. Aaron Shapiroa digitális marketinggel foglalkozó ügynökség, a HUGE vezérigazgatója kutatásai során behatóan tanulmányozta a Fortune1000 cégeit, és arra a megállapításra jutott, hogy a legsikeresebb vállalatok mindenekelőtt a felhasználókra és nem a vevőkre összpontosítanak. Nézzük meg a Facebookot és a Google-t!Már jóval azelőtt felépítették vállalkozásukat, hogy kitalálták volna, mit is akarnak eladni. Ez a felhasználó-központú vállalati szemlélet újraértelmezi a cégminden egyes tevékenységét, a szervezeti stratégiától és menedzsmenttől kezdve a termékfejlesztésen és marketingen át, egészen az értékesítésig és ügyfélszolgálatig.A szerző a digitális téren vezető vállalatok konkrét példáin keresztül mutatja be, mit kell tennünk ahhoz, hogy vállalkozásainkat, a digitális kor

Szerző SHAPIRO, AARON
Kiadás éve 2012
ISBN10 9789633040867
Kiadó HVG KIADÓI ZRT.

Hasonló termékek