Jogi és vállalkozási ismeretek (várható megjelenés: a tankönyvvé nyilvánítási eljárástól függően)
Ár:
3.990 Ft
Szerző | Hajas Ferenc - Eperjesi Zsuzsanna |
Kiadás éve | 2014 |
Azonosító: | TM-11011_2_K |
Cikkszám: | TM-11011_2_K |
Kiadó: | Tankönyvmester Kiadó |
Elérhetőség: | Rendelhető |
A korábbi tankönyv kompetencia alapú követelmények szerint átdolgozott változata. | |
Várható szállítás: | 2023. április 06. |
Hasonló termékek
Cikkszám: 169127
Kiadó: PRO FONTE KFT
Rendelhető
Van, aki értékesítőnek születik, és van, aki értékesítővé válik.Aki értékesítőnek születik, az ösztönösen, aki értékesítővé válik,az tudatosan épít azokra a módszerekre, amelyekről ebben akönyvben olvashatsz. Akár egyik, akár másik táborterősíted, ez a könyv a sikereid kulcsa lesz.VÁGJ BELE MOST RÖGTÖN!
Szombati Orsolya kifejlesztett egyolyan módszert, amelynek köszönhetőenpár hónap alatt felküzdöttemagát területe legsikeresebb értékesítőiközé, valamint 1999 decemberébenelnyerte a Közép-KeletEurópa Legjobb Értékesítője címet.Ebben a könyvben elárulja sikereinektitkait:mi a sikeres értékesítés alapja?miből származnak, és hogyan kellkezelni a visszautasításokat?hogyan célszerű összeállítani egybemutatkozó anyagot, hogy azne a kukában landoljon?mire kell fi gyelni a telefonáláskor?mi a teendő, ha a recepciós vagya titkárnő le akar rázni?milyen ügyféltípusok vannak, éshogyan lehet őket felismerni?mi alapján hozzák meg döntéseiketaz egyes ügyféltípusok?hogyan néz ki egy tárgyalás optim Kiadó: PRO FONTE KFT.
Szombati Orsolya kifejlesztett egyolyan módszert, amelynek köszönhetőenpár hónap alatt felküzdöttemagát területe legsikeresebb értékesítőiközé, valamint 1999 decemberébenelnyerte a Közép-KeletEurópa Legjobb Értékesítője címet.Ebben a könyvben elárulja sikereinektitkait:mi a sikeres értékesítés alapja?miből származnak, és hogyan kellkezelni a visszautasításokat?hogyan célszerű összeállítani egybemutatkozó anyagot, hogy azne a kukában landoljon?mire kell fi gyelni a telefonáláskor?mi a teendő, ha a recepciós vagya titkárnő le akar rázni?milyen ügyféltípusok vannak, éshogyan lehet őket felismerni?mi alapján hozzák meg döntéseiketaz egyes ügyféltípusok?hogyan néz ki egy tárgyalás optim Kiadó: PRO FONTE KFT.
3.990 Ft
3.591 Ft
Cikkszám: 166647
Kiadó: T. BÁLINT KIADÓ
Rendelhető
Bár nehéz elhinni, de ma is vannak sikeres vállalkozások, kicsik is, nagyok is, hazaiak is, nemzetköziek is. Dr. Bíró Péter, a Menedzserművészek Művészmenedzserek c. könyv szerzője az általa feldolgozott 33 sikertörténetben azt vizsgálja, hogyan képesek a bemutatott cégek eredményesen működni? A szerző könyvében olyan Magyarországon is ismert és tevékenykedő vállalatok és szervezetek történetét írja le, amelyek a mai turbulens gazdasági viszonyok közepette is sikeresek. A szerző törekvése az, hogy az olvasónak ne csak a vállalkozás sokszor önmagában is érdekes, sőt izgalmas történetét mesélje el, hanem rávilágítson a siker titkára. Ez a titok az, amely az olvasót arra készteti, hogy az egyik esetet, a másik után olvassa el, és fedezze fel, amitől egy-egy gazdasági vállalkozás, kulturális szervezet unikálissá, egyedivé válhat. Ez a titok lehet a termék maga, a vezetők személyisége, az alkalmazott stratégia, a személyzet odaadása, és legtöbbször az egyedi stílusú marketing, és a Kiadó: T. BÁLINT KIADÓ.
3.990 Ft
3.591 Ft