Jogi és vállalkozási ismeretek (várható megjelenés: a tankönyvvé nyilvánítási eljárástól függően)
Ár:
3.990 Ft
Szerző | Hajas Ferenc - Eperjesi Zsuzsanna |
Kiadás éve | 2014 |
Azonosító: | TM-11011_2_K |
Cikkszám: | TM-11011_2_K |
Kiadó: | Tankönyvmester Kiadó |
Elérhetőség: | Rendelhető |
A korábbi tankönyv kompetencia alapú követelmények szerint átdolgozott változata. | |
Várható szállítás: | 2024. november 14. |
Hasonló termékek
Cikkszám: 172947
Kiadó: NORAN
Rendelhető
A gazdaságpszichológia dinamikusan fejlődő tudományának nincs olyan viszonylag egységes tematikája, mint a pszichológiának. A gazdaságpszichológia eredeti tudományai a pszichológia és a közgazdaságtan rendkívül gyorsan változnak. A pszichológia tudományán belül a kognitív pszichológia mellett egyre inkább előtérbe kerül az érzelmek és a motiváció kutatása, a közgazdaság-tudomány pedig egyre nyitottabbá válik a társadalomtudományok felé.A könyv tematikája mindezek fényében törekszik figyelembe venni a pszichológia és a közgazdaság-tudomány legfrissebb megállapításait, rámutatva az érzelmi-indulati élet és a racionális gondolkodás komplex jelenségeivel kapcsolatos fontosabb kutatási eredményekre.Mindezek fényében a könyv olyan tankönyv, melyet ismeretbővítő olvasmányok gazdagítanak, a kapcsolódó szakirodalommal együtt fontos kiindulási alapot jelent az egyes témák alaposabb tanulmányozásához. Kiadó: NORAN.
3.990 Ft
3.591 Ft
Cikkszám: 172097
Rendelhető
EGYMÁSRA UTALTAN Milyen módon orvosoljuk a kereskedelmi szerződés teljesítésének nehézségeit?Dr. Székely Katalin Ezt a jogi témájú művet korábban a Fővárosi Bíróságon dolgozó bíró írta. Segítséget nyújt minden olyan kereskedelmi partnernek (és ügyvédjének), aki a korábban megkötött szerződést később csak súlyos nehézségekkel küszködve tudja teljesíteni. Az egyik szerződő fél oldalán ugyanis olyan probléma merült fel, amiért ő nem vonható felelősségre. Ilyen helyzet például: valamilyen katasztrófa, nagymértékű beszerzésiár-módosulás stb. A könyv ismerteti a nemzetközi kereskedelemben az ilyen esetekre használatos megoldásokat. A cél: az egyik oldalon felmerült többletterhek arányos megosztása a két fél között.A magyar jog mellett főleg az amerikai jogot részletezi a szerző. A felek közötti együttműködésre helyezi a hangsúlyt. A mű címe is utal erre! Ennek erkölcsi lehetőségeit boncolgatja. A jóhiszeműség elvárását és a kereskedelmi szokásokat vizsgálja. Általános gazdasági, társ Kiadó: ILLIA & CO KÖNYVKIADÓ ÉS SZOLGÁLTATÓ KFT.
3.990 Ft
3.591 Ft
Cikkszám: 169127
Kiadó: PRO FONTE KFT
Rendelhető
Van, aki értékesítőnek születik, és van, aki értékesítővé válik.Aki értékesítőnek születik, az ösztönösen, aki értékesítővé válik,az tudatosan épít azokra a módszerekre, amelyekről ebben akönyvben olvashatsz. Akár egyik, akár másik táborterősíted, ez a könyv a sikereid kulcsa lesz.VÁGJ BELE MOST RÖGTÖN!
Szombati Orsolya kifejlesztett egyolyan módszert, amelynek köszönhetőenpár hónap alatt felküzdöttemagát területe legsikeresebb értékesítőiközé, valamint 1999 decemberébenelnyerte a Közép-KeletEurópa Legjobb Értékesítője címet.Ebben a könyvben elárulja sikereinektitkait:mi a sikeres értékesítés alapja?miből származnak, és hogyan kellkezelni a visszautasításokat?hogyan célszerű összeállítani egybemutatkozó anyagot, hogy azne a kukában landoljon?mire kell fi gyelni a telefonáláskor?mi a teendő, ha a recepciós vagya titkárnő le akar rázni?milyen ügyféltípusok vannak, éshogyan lehet őket felismerni?mi alapján hozzák meg döntéseiketaz egyes ügyféltípusok?hogyan néz ki egy tárgyalás optim Kiadó: PRO FONTE KFT.
Szombati Orsolya kifejlesztett egyolyan módszert, amelynek köszönhetőenpár hónap alatt felküzdöttemagát területe legsikeresebb értékesítőiközé, valamint 1999 decemberébenelnyerte a Közép-KeletEurópa Legjobb Értékesítője címet.Ebben a könyvben elárulja sikereinektitkait:mi a sikeres értékesítés alapja?miből származnak, és hogyan kellkezelni a visszautasításokat?hogyan célszerű összeállítani egybemutatkozó anyagot, hogy azne a kukában landoljon?mire kell fi gyelni a telefonáláskor?mi a teendő, ha a recepciós vagya titkárnő le akar rázni?milyen ügyféltípusok vannak, éshogyan lehet őket felismerni?mi alapján hozzák meg döntéseiketaz egyes ügyféltípusok?hogyan néz ki egy tárgyalás optim Kiadó: PRO FONTE KFT.
3.990 Ft
3.591 Ft