Kategóriák
EGYETLEN KATTINTÁS
3.900 Ft
3.510 Ft
Kedvezmény: -10%

EGYETLEN KATTINTÁS

3.900 Ft
3.510 Ft
Kedvezmény: -10%
Cikkszám: 163044
Kiadó: HVG KIADÓI ZRT.
Elérhetőség: Rendelhető
Egységár: 3.510,00 Ft/db
Az Amazon üzleti modellje megtévesztően egyszerű: „Vásároljon most, egyetlen kattintással!”De honnan jött az ötlet? Hogyan repítette JeffBezos, a cég alapítója és vezérigazgatója, az Amazont az online kereskedelem élére? Hogyan lett a számítógépes geekből az üzleti világot átformáló vállalkozó?RICHARD L. BRANDT elismert újságíró több mint húsz éve publikál a Szilícium-völgy innovatív szerepéről. Ebben a könyvében Bezosszal, valamint versenytársaival és kollégáival készített interjúk alapján hitelesen tárja fel az Amazon sikerének titkát, és ábrázolja Bezos rendkívüli személyiségét és vezetői képességét:-Miért tartja fontosnak a negatív visszajelzéseket? -Hogyan jutott arra a gondolatra, hogy a cég iránti bizalom megteremtése a legfontosabb?-Miért őriz még most is szinte fanatikusan bizonyos szabadalmakat, míg másokat ingyen megoszt?-Miből gondolja, hogy 1997-ben a cég legnagyobb vesztesége a nyereségessége volt?-Miként tudta elkerülni a 2000-es évek elején a dotkom válságot?-Hogyan tud Kiadó: HVG KIADÓI ZRT..
Várható szállítás: 2025. május 06.

Leírás és Paraméterek

Az Amazon üzleti modellje megtévesztően egyszerű: „Vásároljon most, egyetlen kattintással!”De honnan jött az ötlet? Hogyan repítette JeffBezos, a cég alapítója és vezérigazgatója, az Amazont az online kereskedelem élére? Hogyan lett a számítógépes geekből az üzleti világot átformáló vállalkozó?RICHARD L. BRANDT elismert újságíró több mint húsz éve publikál a Szilícium-völgy innovatív szerepéről. Ebben a könyvében Bezosszal, valamint versenytársaival és kollégáival készített interjúk alapján hitelesen tárja fel az Amazon sikerének titkát, és ábrázolja Bezos rendkívüli személyiségét és vezetői képességét:-Miért tartja fontosnak a negatív visszajelzéseket? -Hogyan jutott arra a gondolatra, hogy a cég iránti bizalom megteremtése a legfontosabb?-Miért őriz még most is szinte fanatikusan bizonyos szabadalmakat, míg másokat ingyen megoszt?-Miből gondolja, hogy 1997-ben a cég legnagyobb vesztesége a nyereségessége volt?-Miként tudta elkerülni a 2000-es évek elején a dotkom válságot?-Hogyan tud

Szerző BRANDT, RICHARD L.
Kiadás éve 2012
ISBN10 9789633040812
Kiadó HVG KIADÓI ZRT.

Hasonló termékek