Termékek Menü

Számvitel középfokon

Ár:
6.160 Ft
Azonosító: KP-2256
Cikkszám: KP-2256
Kiadó: MŰSZAKI KÖNYVKIADÓ KFT.
Elérhetőség: Rendelhető
Várható szállítás: 2021. augusztus 10.

Hasonló termékek

Cikkszám: 178897
Kiadó: SALDO ZRT.
Rendelhető
A Számlatükör a hatályos számviteli törvény 178. § (1) a) pontja és az államháztartási törvény 109. § 33. pontja alapján 2014-től az államháztartás számviteléről szóló 4/2013. (I. 11.) Kormányrendelet (a továbbiakban Áhsz.) szabályozza a könyvvezetési és beszámolási kötelezettséget. A kézirat leadását követően jelent meg az államháztartás számvitelének 2014. évi megváltozásával kapcsolatos feladatokról szóló 36/2013. (IX. 13.) NGM rendelet. Ez a 2014. évi átrendezéshez kapcsolódó részletes feladatokat rögzíti. A későbbiek során még további pontosítások, jogszabályokk (pl. kontírozási rendelet, szakfeladatrend, költségvetést megalapozó törvénycsomag, adócsomag, stb.) megjelenése várható, így ez az előzetes Számlakeret-tükör még változni fog, így nem tekinthető a 2014. évi végleges számlatükörnek.Az új államháztartási számvitelt szabályozó kormányrendelet tartalmában és felépítésében gyökeresen eltér az előző szabályozástól. Az államháztartás szervezetei a továbbiakban is a kezelésében, Kiadó: SALDO ZRT..
6.200 Ft 5.580 Ft
Cikkszám: 166452
Rendelhető
A mai ember élettörténete a fogyasztás története. Az életünk során elfogyasztott termékek, szolgáltatások, médiatartalmak, kulturális tartalmak, ideológiák, de akár művészeti és vallási élmények is valamilyen marketingtevékenységgel kerülnek hozzánk. Ne ringassuk álomba magunkat - a felkelő nap látványát sem kapjuk már szlogen nélkül. Így aztán a hétköznapi ember sem tudja elkerülni, hogy szembenézzen a fogyasztás tárgya és a fogyasztó közé ékelődő marketing mibenlétével.Hoffmann Márta és Kozák ÁkosA kérdés nem is annyira az, hogy mi a marketing definíciója, ugyanis a marketingnek igen sok definíciója létezik. Az már érdekesebb kérdés, hogy ezek a definíciók hogyan változnak az idő múlásával. A marketinggel kapcsolatos félreértések többsége leginkább abból adódik, hogy nem sokan vannak tisztában a marketing történetével.Fojtik János és Veres Zoltán Kiadó: AKADÉMIAI KIADÓ ZRT..
6.250 Ft 5.625 Ft
Cikkszám: 63145
Rendelhető
Kiadó: KJK-KERSZÖV JOGI ÉS ÜZLETI KIADÓ KFT.
6.250 Ft 5.625 Ft
Termék címkék: Műszaki Kiadó