Leírás és Paraméterek
Hogyan lehet aktivizálni a közösségi média főszereplőit, a befolyásolókat, az egyéneket és a fogyasztókat, és milyen módszerekkel lehet mérni és növelni az ilyen irányú marketingbefektetések hatékonyságát?A könyvben bemutatott módszerek és eszközök a hagyományos és a közösségi marketing bármely kombinációjára alkalmazhatók. A szerzők ötlete egy új megközelítés: a médiabevonódási keretrendszer.Saját sikereikből kiindulva és számos esettanulmányra építve dolgozták ki ezt a rendkívül hasznos elemzési keretet. Ennek alapján bárki könnyen alkalmazhatjai azt a nyolc lépésből álló marketingfolyamatot, amellyel eredményes stratégiai és taktikai döntések hozhatók, és pontosabban meg lehet határozni mikor, mire, mennyit érdemes költeni.Használdokosan a közösségi médiát a márka erősítésére, az árbevétel, a nyereség és a piaci részesedés növelésére!
Szerző | POWELL, GUY R.-GROVES, STEVEN W. |
Kiadás éve | 2012 |
ISBN10 | 9789633040973 |
Kiadó | HVG KIADÓI ZRT. |