Kategóriák
Termék címkék:
AKADÉMIAI KIADÓ ZRT.
MÉDIAISMERET - REKLÁMESZKÖZÖK ÉS REKLÁMHORDOZÓK
4.950 Ft
4.455 Ft
Kedvezmény: -10%

MÉDIAISMERET - REKLÁMESZKÖZÖK ÉS REKLÁMHORDOZÓK

4.950 Ft
4.455 Ft
Kedvezmény: -10%
Cikkszám: 178086
Kiadó: AKADÉMIAI KIADÓ ZRT.
Elérhetőség: Rendelhető
Egységár: 4.455,00 Ft/db
A „média” szó és fogalom mára divattá, hatalommá, bizonyos esetekben misztikummá vált. A korábbi sportágától megváló élsportoló, a valóságshow-ból kilépő ismeretlen szereplő, valamely televíziós műsorszám nyertese mára jellemzően így fogalmaz: „majd megjelenek a médiában” - jelezve, hogy a „médiában” való szereplés: karrier, lehetőség, egyben a siker mércéje. A média ezen értelmezése az egyén szintjén jelenik meg, de mit jelent a magát tudatosan pozicionáló, márkázó vállalat számára? Egy márkamenedzser számára az a mondat, hogy „majd megjelenik a márkám a médiában” , valami mást jelent, hiszen nem mindegy, hol, mikor, milyen formában, milyen tartalommal jelenik meg. Könyvünk a kérdés megalapozott megválaszolásának módszertanát nyújtja át az olvasónak. A gyakorlati üzleti és marketingkommunikáció képzések, gyakorló szakemberek számára összeállított könyvünkkel a célunk az, hogy bemutassuk, a tudatosan tervezett márka- és vállalati üzenetek csatornái objektíven hogyan jellemezhetők, és Kiadó: AKADÉMIAI KIADÓ ZRT..
Várható szállítás: 2025. május 06.

Leírás és Paraméterek

A „média” szó és fogalom mára divattá, hatalommá, bizonyos esetekben misztikummá vált. A korábbi sportágától megváló élsportoló, a valóságshow-ból kilépő ismeretlen szereplő, valamely televíziós műsorszám nyertese mára jellemzően így fogalmaz: „majd megjelenek a médiában” - jelezve, hogy a „médiában” való szereplés: karrier, lehetőség, egyben a siker mércéje. A média ezen értelmezése az egyén szintjén jelenik meg, de mit jelent a magát tudatosan pozicionáló, márkázó vállalat számára? Egy márkamenedzser számára az a mondat, hogy „majd megjelenik a márkám a médiában” , valami mást jelent, hiszen nem mindegy, hol, mikor, milyen formában, milyen tartalommal jelenik meg. Könyvünk a kérdés megalapozott megválaszolásának módszertanát nyújtja át az olvasónak. A gyakorlati üzleti és marketingkommunikáció képzések, gyakorló szakemberek számára összeállított könyvünkkel a célunk az, hogy bemutassuk, a tudatosan tervezett márka- és vállalati üzenetek csatornái objektíven hogyan jellemezhetők, és

Szerző
Kiadás éve 2013
ISBN10 9789630594424
Kiadó AKADÉMIAI KIADÓ ZRT.

Hasonló termékek

FEJLŐDÉS, VERSENYKÉPESSÉG, GLOBALIZÁCIÓ II.

Cikkszám: 95148
Rendelhető
4.450 Ft 4.005 Ft
-10%

CSALÁDI JOG

Cikkszám: 164796
Rendelhető
4.500 Ft 4.050 Ft
-10%