Bár nehéz elhinni, de ma is vannak sikeres vállalkozások, kicsik is, nagyok is, hazaiak is, nemzetköziek is. Dr. Bíró Péter, a Menedzserművészek Művészmenedzserek c. könyv szerzője az általa feldolgozott 33 sikertörténetben azt vizsgálja, hogyan képesek a bemutatott cégek eredményesen működni? A szerző könyvében olyan Magyarországon is ismert és tevékenykedő vállalatok és szervezetek történetét írja le, amelyek a mai turbulens gazdasági viszonyok közepette is sikeresek. A szerző törekvése az, hogy az olvasónak ne csak a vállalkozás sokszor önmagában is érdekes, sőt izgalmas történetét mesélje el, hanem rávilágítson a siker titkára. Ez a titok az, amely az olvasót arra készteti, hogy az egyik esetet, a másik után olvassa el, és fedezze fel, amitől egy-egy gazdasági vállalkozás, kulturális szervezet unikálissá, egyedivé válhat. Ez a titok lehet a termék maga, a vezetők személyisége, az alkalmazott stratégia, a személyzet odaadása, és legtöbbször az egyedi stílusú marketing, és a Kiadó: T. BÁLINT KIADÓ.
Bár nehéz elhinni, de ma is vannak sikeres vállalkozások, kicsik is, nagyok is, hazaiak is, nemzetköziek is. Dr. Bíró Péter, a Menedzserművészek Művészmenedzserek c. könyv szerzője az általa feldolgozott 33 sikertörténetben azt vizsgálja, hogyan képesek a bemutatott cégek eredményesen működni? A szerző könyvében olyan Magyarországon is ismert és tevékenykedő vállalatok és szervezetek történetét írja le, amelyek a mai turbulens gazdasági viszonyok közepette is sikeresek. A szerző törekvése az, hogy az olvasónak ne csak a vállalkozás sokszor önmagában is érdekes, sőt izgalmas történetét mesélje el, hanem rávilágítson a siker titkára. Ez a titok az, amely az olvasót arra készteti, hogy az egyik esetet, a másik után olvassa el, és fedezze fel, amitől egy-egy gazdasági vállalkozás, kulturális szervezet unikálissá, egyedivé válhat. Ez a titok lehet a termék maga, a vezetők személyisége, az alkalmazott stratégia, a személyzet odaadása, és legtöbbször az egyedi stílusú marketing, és a
A Nagy Recesszió négy éve ül a nyakunkon, és nem akar magától elmúlni. A különleges közírói vénával is megáldott közgazdasági Nobel-díjas Paul Krugman szerint ennek nem kellene így lennie. A válságba sodródott országok tele vannak tehetséges emberekkel, bővelkednek szellemi és anyagi erőforrásokban, vagyis a jólét és a vágyott prosperitás minden feltétele adott számunkra. Akkor mi a tartós problémák okozója?Krugman előbb a rá jellemző közérthető és sodró érveléssel értékeli a helyzet súlyosságát és azt, hogy miért nem tudunk kilábalni a depresszióból, majd egyértelmű és meglepően gyors kiutat ajánl. Meggyőző üzenete szerint csak egy lépésre vagyunk attól, hogy leszámoljunk a válsággal - ehhez mindössze a politikai vezetők tisztánlátására és határozott döntéseire van szükség. Kiadó: AKADÉMIAI KIADÓ ZRT..
Reklám. Média. Magyar. Eredeti. Hamis. Elad. Megszólít. Megkülönböztet. Felhív. Buzdít.Lehangol. Tájékoztat. Elgondolkodtat. Megmozgat. Ismeretlen. Ismert. Közeli. Távoli.Vágyott. Elérhető. Továbbítandó. Vicces. Drámai. Enyém. Másoké. Megjegyezhető.Felejthető. Hirdet. Hirdetmény?Harmincnégy közéleti szereplő, reklám- és média szakember, hirdető, tudós véleménye a kortárs reklámról. Izgalmas szellemi vállalkozás mindazoknak, akiket érdekel, hová tart a kommunikációs iparág, és milyen szerepe van a reklámnak mindennapi életünkben. A kötet szerzői: Berényi Konrád, Bojár Gábor, Csepeli György, Csermely Ákos, Dessewffy Tibor, Fehér Katalin, Ferling József, Geszti Péter, Gulyás Emese, Halász Gyula, Hankiss Elemér, Hivatal Péter, Horváth Dávid, Horváth Lajos, Jakab György, Jakab Juli, Kaszás György, Kathi Attila, Lakatos Péter, Markovich Réka, Monspart Sarolta, Nagy Bálint, Papp-Váry Árpád, Pintér Róbert, Sarkady Ildikó, Sas István, Schmidt Mária, Somody Imre, Szabó Erik, Szabó György, Szalai Kiadó: AKADÉMIAI KIADÓ ZRT..