A könyv azoknak szól, akik meg akarják ismerni a rájuk bízott, fejlesztésre szoruló gyerekek valódi szükségleteit, és ehhez igazodó segítséget kívánnak nyújtani nekik.
A ma olvasható "szakvélemények", fejlesztési javaslatok között annyi téves diagnózissal, semmit- illetve ellentmondó véleménnyel és fejlesztési tanáccsal találkozhatunk, hogy ez a kiadvány valamiféle támpont lehet. Ezt a támpontot a gyógypedagógiai szakma és a rokon szakmák neves hazai és külföldi szerzői nyomán, a szakirodalom alapján állított össze a szerző. A kézikönyv nem mindentudó, nem ad recepteket, csak kínálatot nyújt. Igényes érdeklődők, bizonyára szívesen veszik ezt a kínálatot. Az azonos című főiskolai jegyzet gyakorlatiasabb folytatása a gondolkodást, a jobb megértést, tovább-gondolást szeretné segíteni, és jól kapcsolódik a "Pszichomotoros fejlődés és fejlesztés" című kiadványunkhoz.
|